Stołówka - informacje
Treść
Szanowni Państwo,
w trosce o prawidłową realizację żywienia uczniów w stołówce szkolnej i odpowiednią jakość obiadów, planujemy od II półrocza r. szk. 2022/2023 zmienić zasady korzystania przez uczniów ze stołówki szkolnej.
Dotychczasowa możliwość kupowania pojedynczych bloczków obiadowych powodowała trudności
z zaplanowaniem ilości przygotowywanych obiadów na dany dzień. Różnice sięgały nawet do 20% więcej wydawanych obiadów, niż wynikałoby to z podpisanych umów, co wpływało na dezorganizację w planowaniu i zamawianiu surowców do przygotowania posiłków.
W związku z powyższym uprzejmie proszę Rodziców zainteresowanych żywieniem dziecka w stołówce szkolnej o zawarcie stosownej umowy, w terminie do 10 lutego br. Wzór umowy dostępny jest na stronie internetowej szkoły w zakładce stołówka szkolna, w sekretariacie oraz u wychowawców podczas spotkań z rodzicami.
Jednocześnie informuję, że w przypadku zgłoszenia nieobecności dziecka na obiedzie należność za posiłek będzie odliczana.
Szczegółowe zasady zgłaszania nieobecności określone są w Umowie na korzystanie
z obiadów w stołówce szkolnej.